Welcome to our blog

Selamat datang dan terima kasih kerana singgah di laman blog SMK Pak Badol. Kesudian anda amat kami hargai dan sekiranya ada cadangan atau komentar bagi menjadikan blog ini lebih berinfomasi dan menarik sila berhung terus dengan admin atau pun melalui email, terima kasih.

RUMAH TUMPANGAN PIBG SMK PAK BADOL


RUMAH TUMPANGAN SMK PAK BADOL




Rumah Tumpangan PIBG SMK Pak Badol adalah merupakan satu lagi projek usahasama antara PIBG SMK Pak Badol dengan pihak sekolah.Terletak bersebelahan dengan sekolah berhampiran dan dengan Jalan Raya Kota Bharu - Melor - Pasir Puteh. Jarak Rumah Tumpangan ini ke Pasir Puteh 19km dan ke Kota Bharu 25km . Idea projek Rumah Tumpangan ini telah dicetusakn dalam mesyuarat PIBG dengan harapan ia dapat membantu menambah tabung keewangan PIBG. 


 
Rumah tumpangan ini telah diusahakan dengan cara bergotong-royong para guru dan AJK PIBG, dan telah siap sepenuhnya pada akhir September 2011. Ia telah dibuka
kepada orang ramai 1 oktober 2011.

 

Selain penduduk tempatan, ramai juga pelawat dari luar Negeri Kelantan telah membuat tempahan. Rumah Tumpangan ini yang kpasitinya boleh di isi lebih daripada 25 orang.



 RUANG TAMU YANG LUAS DA SELESA



RUANG REHAT KELUARGA


RUANG BILIK TIDUR YANG LUAS( 4 Bilik Tidur)


TANDAS


RUANG DAPUR


 UNTUK SEBARANG PERTANYAAN DAN TEMPAHAN SILA HUBUNGI:

RM 150.00

 EN AB AZIZ           - 0199885574

 EN CHE AMAT       - 0179480362














Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Free Samples By Mail